pátek 28. března 2014

Recenze trio tvářenky Sleek

28.3.2014
Krásný den přeji,

jdu si zlepšit náladu napsáním této recenze, protože mi na kožním opět předepsali kortikoidy, je to nekonečný boj s ekzémem =( Už je užívám přes měsíc....Doufám, že máte lepší den, než já a zlepším Vám ho, alespoň touto recenzí, především doufám, že zlepším náladu Cosmeticsandthings, až se vrátí z práce a najde tady recenzi na tvářenku, kterou si přála =)


Je to již moje druhá trio tvářenka. O té první jsem psala zde, byla v odstínu Lace.

Nyní jsem si koupila odstín Pink Lemonade. Tato tvářenka mě lákala již při koupi Lace. Je nádherná, odradil mě od ní jeden krémový stín, protože jsem si myslela, že je aplikace strašně složitá, poté co jsem si pořídila krémové tvářenky od Jordany, tak mě strach opustil (dočtete se zde) a už nebylo důvodu se této tvářence bránit.


Obal je klasický, jak u paletek, blbě se otevírá jako všechno od Sleek (musím otevírat pinzetou) =D  Je pogumovaný, což je taky pěkně nepraktické, vše na něm jde vidět, ale jinak je bytelný jako málo, která kosmetika, myslím si, ale že otevírání a pogumování této super značce odpustí každý, protože bez Sleek se nedá žít =)


Tvářenka opět působí "šíleně" barevně tak jako Lace, ale po nanesení (pokud si nedáte 10cm vrstvu =D) se krásně rozptýlí a odstíny nejsou nijak křiklavé. 
Je sestaven ze třech růžových odstínů od největlejší po nejtmavší, který až tak růžový není =). 
První stín zleva je světloulince růžový s třpytkami , připomíná mi můj vysněný odstín New Order od NARS, ale je opravdu světlý a je nutné nanést větší vrstvu, aby byl lépe viditelný.
Prostřední odstín je zmiňovaný krémový, je to klasická růžová bez jakýchkoliv třpytek. Nanášení je skvělé a po nanesení jako by zpudrovatí, takže se zbytečně neleskne, já bych ho povýšila i nad Jordana, no prostě je lepší =). Především výdrž je mnohem delší než o Jordany, u té se mi kolikrát stalo, že se mi slily některé místa, takže jsem byla jak blázen - uvnitř tvářenky byl bílý flek =D
Poslední odstín moc do růžova není, je spíše cihlový, ale také nádherný. Dole vidíte fotku přímo v akci. Připomíná mi z Lace oranžový odstín, ale je doplněný shimmerem pro mě je to naprostá bomba, já si Lace totiž strašně zamilovala a především se hodí, skoro ke každému líčení =)





Pigmentace jsou super, tak jako u Lace. Barvičky jsou nádherné, nejméně výrazný je nejsvětlejší odstín, ale chce to praxi a i ten se dá skvěle nanést, tak aby byl viditelný =) Výdrž je cca 6 hodin, možná i déle, protože já si pořád podpírám hlavu a hlavně mi rostou osmičky, takže si pořád matlu čelist =D S nákupem jsem moc spokojená a jsem ráda, že jsem si jí pořídila. Doporučuji Vám ji , vlastně Vám doporučuju všechny trio tvářenky (ty mono podle mě budou úplně stejně kvalitní =), prostě jsou skvělé a za 300,- mít tři tvářenky v jednom obalu? No, kde to seženete =)
Za mě 4 body, protože ta výdrž by mohla být malinko lepší (už po zkušenosti s Lace) a hlavně mě deptá to otevírání =DDD


Jaké máte tvářenky od Sleek? Jste s němi spokojené? Nebo uvažujete o koupi Sleek tvářenek? =)

10 komentářů:

  1. Ježišmarja, já věděla, že to je sada přesně pro mě. Tak to ti moc děkuji :D Ano, uvažuji o koupi tvářenek Sleek ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Cosmeticsandthings tak to jsem ráda, že ti recenze pomohla =) Jaké si ještě chceš kupovat? I ty mono?

    OdpovědětVymazat
  3. Ač tvářenky nepoužívám, tak musím říct, že jsou to moc pěkné barvičky :)
    Tvůj boj s ekzémem chápu, já mám psoriásu a mastičky s kortikoidy jsou (krom moře a sluníčka) jediné, co mi zabírá :/

    OdpovědětVymazat
  4. Karolina Bultasová Musela jsem si najít na strýčkovi googlovi, co to je...chuděro =(

    Tvářenky jsou moc fajn měla by si je zkusit =)

    OdpovědětVymazat
  5. Tož google Ti určitě vyhodil nehezké obrázky, já to Bohu díky v tak strašném stádiu nemám a pevně věřím, že ani mít nebudu, ale i těch pár flíčků po těle mě štvě :/
    S tvářenkami uvidím, mám k nim takový respekt :-D bojím se, abych nebyla za Marfušu :P

    OdpovědětVymazat
  6. Mono ne, ale mám vyhlídlou ještě jednu trojku Californ.I.A, moc se mi líbí ty odstíny, ale štve mě, že jsou krémové. Nemám vyzkoušenou krémovou tvářenku.

    OdpovědětVymazat
  7. Karolína... to vůbec nemusíš...stačí zkouknout pár video návodů a budeš to umět jedna dvě...přijde mi složitější namalovat si tekutou linku na horní víčko, než tvářenka =)

    OdpovědětVymazat
  8. Cosmeticsandthings... holka ty mě mluvíš z duše....je nádherná taky mě strašně zaujala, ale bojím se, že se bude roztékat v teple a vše se mi v té tvářence rozteče...když je tam jeden krémový tak je to fajn, ale tři? Mám strach...Barvy jsou úchvatný =)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná!! Taky bych tohle trio chtěla, ale těch tvářenek mám teď tolik. Ale v budoucnu do ní také určitě půjdu:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ilovemakeup tvářenek není nikdy dost =P

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...